Laddat batterierna

Jaa, det kan man väl kanske säga!
Kroppen gillar inte den 50% nedskärning på sömn som gjorts de senaste veckorna. 4 timmar istället för de vanliga 8 har inte varit populärt...
 
Igår skrev jag om min statestiktenta och det kändes helt ok. Nu hoppas vi på ett G där med!! Trots stressen inför den kommande ordinarie tentan i metabolism valde jag att inte plugga något igår kväll. Jag åkte och pysslade i stallet och "bara var": umgicks med min underbara häst och alla goa människor i stallet. Och TIm såklart!! Det var jättelänge sedan vi var i stallet tillsammans, och det är ju faktiskt där vi hör hemma <3 
Väl hemma la jag mig tidigt i hopp om att orka upp som vanligt efter 8 mycket efterlängtade timmars sömn, för att åka in till skolan och hinna plugga ett par timmar innan föreläsningen kl 10. Glömde dock bort att ändra alarmet (ställer om det på tåget om morgnarna så det ringer 07.33 igen så jag inte glömmer kliva av o vaknar uppe i uddevalla eller nått ;) ) så jag vaknade inte förns Tims klocka ringde efter 6, vilket är lite sent för mig att gå upp om vi ska åka 6:30. Kände mig dessutom riktigt risig med huvudvärk och väldigt frusen. Det + att jag inte har någon matlåda tills i dag gjorde att jag bestämde mig för en sjukdag. Vaknade igen runt 11 !!! Fortfarande lite huvudvärk men jag känner mig inte febrig längre. 13.5 timmars sömn var gött kan jag tillägga!! Nu är jag fit for fight inför denna veckans tentaplugg och siktar verkligen på att klara den kommande tentan trots de extremt dåliga förutsättningarna.
 
 
 
 
 
Nu kör vi!!!
 
 
 
 
 


Kommentarer
d

oh det där har jag också pluggat en massa till ;P

2014-01-19 @ 12:42:55
URL: http://dornas.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0