Paret kultur??

Haha, eeeller inte!!
 
 
 
Men vi använder oss av ticnet en gång om året iallafall ;)
 
Tror dessutom vi går på GHS oftare än på bio!
 
 
Har dock ingen inhandlingslista för i år då jag ändå aldrig hittar det jag letar efter. Och så har allt blivit så jävla dyrt!! Fast lite hästgodis får det faktiskt bli i år, då blir tanterna glada. Och säkert några nya hjälmöverdrag till Timpa, vilket i princip är omöjligt att hitta i sverige nu för tiden. 
 
Det jag hoppas på att hitta är någon fin tröja/ticsha till löjligt billigt pris (typ som mina kingslandyllevästar för 150 kr) och ett par "flexande" stigbyglar (som var populärt för sådär 5 år sedan och som jag fortfarnde inte har haft råd att köpa...) Har ridit med såna en gång (när jag provred min finfina pärla) och de var så sköna att hoppa i!! Fick inte alls lika ont i knäna som jag får i hoppläder jämt annars. Men det kan vara lite bra om man rider ut utan klocka, när det känns som att knäna ska gå isär vet jag att jag vart ute i ungefär en timme. Inne på banan under arbete kommer den dock oftast mycket snabbare, men inte alltid konstigt nog. Hihi, jag kanske forfrarande har växtvärk ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0