Man kommer långt på att vara envis

Tänk er att hinna fylla 3 månader sådär 10 dagar INNAN man beräknats födas. 
Tänk er att på den tiden inte bara ha överlevt den kalla hårda sidan av världen, utan dessutom ha klarat operationer och infektioner, besegrat både njurar och tarmar som vägrar fungera, och allt man kan tänka sig. Då jävlar är man envis! 
 
Jag hoppas att den envisheten håller i sig, att de har ridit ut den värsta stormen. Men man vet aldrig. Hoppas pch önskar gör jag, men jag tänker inte utmana ödet och "ropa hej"!
 
Envisheten är jag dock ganska så säker på att den håller i sig, det lär den göra när man har "Djävulen" som mor och "Mr 5årstrotts" som far. No affence, men Du är den enda jag mött som är envisare och vassare än mig, my Love <3 
 
This is power
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0