Ok, jag ger mig!

 
När man ändå bor i "fel del av sverige" får man väl passa på att njuta ;-)
 
 
 
Visst är det nått speciellt med havet ändå. Dessutom har jag hittat en lugn o skön plats där det bara är hundfolk o pensionärer så det går perfekt att plugga under tiden. Dock är det 2 JÄVLIGT tjattriga tanter som håller på att slå camp sådär 5 meter ifrån mig så jag  misstänker att jag får relokakisera mig om jag vill få nått gjort... Förhoppningsvis kanske de lugnar sig när de kommit till rätta!
 
Men, havet i all ära, så går INGET upp mot en solvarm insjö med granskog längs kanterna, sand len som samnet och lommen ropandes på andra sidan vassen.
 
Havet är lika med Sanna, Alfons, peter o båten. Och utan sanna blir havet inte det samma. Tänk vad minnen kan göra! 
 
Dock ligger jag här med solkräm på och  "luktar karibien" och med den stekande hettan som är utlovad idag blir det nästan mexico-feeling istället för västkustenfeeling. Fast enda skillnaden det gör är att jag längtar efter Malin istället för Sanna ♡


Kommentarer
Malla

Goding <3

2014-07-23 @ 00:40:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0