Sjön

 
Idag får det bli sjö igen!  Jag lyckades övertala Tim att följa med när jag skulle ta ett kvällsdopp här igår och jag lyckades till och med få honom att bada. Väl i så ville han inte gå upp sen ens en gång ;-)
 
Påväg till "min" badklippa (f.ö den klippan han John Hron mördades på av nynasister på 90-talet,7 så en tanke går till honom)
 
Jag har lixom gått runt halva sjön så det ska bli intressant att se hur många som kommer hit o trängs när resten av sverige vaknat. Själv har jag hunnit med en lång frukost, packat badväskan, varit i stallet och tagit en simtur! Gött att kunna åka hem runt lunch o känna sig nöjd med sol o bad när det börjar bli trångt på stranden. 
 
Här är jag idag
 
Nu prasslas det i buskarna så det är bäst ja rör lite på mig så jag inte överrumplar nån bäver eller nått! Eller kanske det är John? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0