Man vet att man är hemma i världens bästa stuga när

# Klockan i köket fortfarande inte är omställd till sommartid. Man kan ju inte hålla på o "vri" på den stup i kvarten, för nu är det ju snart vinter igen...
 
# Efter sådär ett dygn upptäcker att de sålt min bil! (Har ju haft mammas golf det senaste året istället för min 940 som gått här uppe)
 
# Man blir lite purken (för även om golfen är bättre och billigare i drift så har den ju ingen dragkrok) och blir då mer eller mindre lovad att ta över den gamla V70:in istället. Tills nötterna (far och bror) kommer på att den har ju inte heller någon dragkrok ;)
 
# "Soffgrannen" lägger av världens rökare, håller fast en när man försöker fly, och viftar åt ens håll för glatta livet
 
# När man hälsar god morgon med ett "Hmmh".
 
# När man talar om för varandra vad man planerar att göra på toan. Lite av en hövlighetsgrej i vår familj, så de som är kissnödiga kan gå o göra ifrån sig innan den som ska göra grovt belägrar stället.
 
På återseende, nu ska jag fortsätta att umgås med de bästa!
 
 


Kommentarer
Malla

Haha. Kan känna igen mig på många punkter där :))

2014-06-24 @ 00:55:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0