All the fuss

ja, här är det. Tränset jag ville köpa för att kunna matcha min mörkbruna dressyrsadel. Och jag "jobbar" faktiskt fortfarande på det! Inte alls något märkvärdigt (just därför jag gillar´t) och billigt. Mjuk o go nosgrimma och det ljusare fodret föll mig faktiskt i smaken, något som bryter av lite. Dessutom ett helt ok pannband, även om jag redan har ett annat med mindre stenar som jag föredrar. Och ett par tyglar extra är alltid bra att ha även om jag har andra tyglar som ska användas till det. 
 
Eftersom Feelia inte rids just nu tänkte jag faktiskt köpa det till Moonlight, i storl Cob. Men, ekomomisk (läs snål) som jag var ville jag fundera lite på saken, så vi gick o kollade hoppningen under tiden så jag skulle hinna fundera lite. Givetvis bestämmer jag mig för att köpa,  men när vi kommer tillbaka är de såklart slut i storl cob... frågar expiditen om det inte finns några fler men se att näääääe de var heeeelt slut (eller så orka hon inte plocka fram ett nytt bara....) Hopp tänkte jag och där och då ville jag inte ha det till Feelia för det var ingen tillbakaknäppning på nosgrimman (som jag villa ha men Tim inte). Väl hemma (surfandes efter ett nytt träns) insåg jag att en sån liten pettitess inte kunde hindra mig längre. jag har "letat" efter ett billigt träns i över tre år nu o inte hittat nått som fallit i smaken. Trots allt var det ändå rätt brun nyans, inga konstiga detaljer, inte rundsytt, INGA MÄSSINGSPÄNNEN och det kostade bara 299kr. Så, jag la en liten beställning till en kompis som skulle in idag igen!! Och gissa TRE JÄVLA gånger: Idag var det storl full som var slut, men det verkade däremot som om det fanns storl Cob... jaa jag säger då det!! Så nu får vi se om det kommer med ett träns hem eller inte. Nu håller vi tummarna för att nån av storlekarna kommer med hem ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0