Nyttig?

Njae, det skulle väl vara äggen då ;)
 
 
 
yoghurt/smoothie gjort på hallon, turkisk yoghurt, lakritspulver o lite RÖD mjölk (inge "kvälg" här inte).
Till äggen: Svennes caviar (dvs socker o lite annat göttigt) och aromat (alltså ännu mera socker, lite salt o lite glutamat).
 
Och innan lunch grundade jag med en skvätt lösgodis på tåget hem - för att motverka åksjuka kan jag tillägga som mitt försvar då! 
 
Men men, man kan ju få låtsas iallafall. Och mer än halva godispåsen (som förövrigt kan vara den minsta jag någonsin köpt: 2.5 hg) ligger fortfarande kvar i ryggan!
 
 
 
 
Var riktigt pigg i dag för o va måndag och föraläsning redan kl 8. Men, i slutet på fjärde föreläsningen kom tröttheten smygandes och det GÅR verkligen inte h¨lla sig vaken/ta in vad de säger då. Det känns så sjuuukt pinsamt o respektlöst för det är i regel alltid väldigt intressanta föreläsningar så det är lixom inte DET som gör att jag inte kan hålla mig vaken... fast, det finns ju såklart mer pinsama grejer än så, som att helt öppet sitta o surfa/sms:a på mobilen under föreläsningen. Vadå respektlöst?? Då behöver man väl inte gå på föreläsningen över huvud taget kan jag tycka...!! 
 
Överreagerar jag eller är det bara för att jag är van och stå "på andra sidan"? Jag skulle bli/blir vansinnig på folk på jobbet om de inte lyssnar på mina föreläsningar ;)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0