Dax att sova

Har varit vaken sedan 05 30 i morse, och det är tidigt för mig. Hade en så fruktansvärt otäck och verklig dröm att jag inte vågade somna om. Ni  vet en såndär som verkligen känns som om den är på riktigt. Så jag slog upp datorn istället. Sedan tassade jag ner och satte mig framför böckerna straxt innan 7. Det är väl ungefär det jag har spenderat dagen med idag. Och det har varit en bra dag, plugget har flutit på bra och det har varit ganska roligt.
Efter 18 bar det av till stallet. Ett gramanpass med bom stod på schemat. Gick inte som planerat, tror hon har någon låsning/sträckning whatever någonstans i bakpartiet. Kanske är det hennes gamla sträcking i höger skinka som spökar för vänstergaloppen vill hon INTE svänga i ordentligt på tygeln iallafall. 
 
Det gick att jobba ut ganska bra i slutet, men det kändes som väl stora protester från hennes sida idag. Det är INTE likt henne att protestera eller stressa upp sig och idag var hon inte många millimeter från att resa sig. 
 
Kul med sånt när man redan ligger dryga 3700 minus. Tur jag har sparat undan lite. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0