Det har visst blivit sommar!

När hände det?   
I morse började jag med att titta till hästarna som fått gå ut i stor hage på gräs idag. Termometern visade på + 20 redan innan åtta och feelia var nöjd och glad.  Gräs och lera, vad mer kan man begära sa hon ♥
 
strax innan lunch packade jag strandväskan och åkte till havet o pluggade ett par timmar. Det blåste en hel del så som vanligt lyckades jag bränna mig lite. Men inte så pass att det kliar och sticks iallafal.
 
 
ikväll tog vi en liten spontantur trots att jag tänkt att hon skulle vila.. Bästa vännen ♡
 
Red en liten sväng längs vägen bara. Det är så härligt att få va som 14 år igen ibland: kortbraller, bettskivor och ingen nosgrimma. Feelia var på tiptophumör som vanligt så klart! Galoppen var extra populär! Härligt att bara får ge sig ut och mysa lite. Hon var kall och fin i hovarna efter att ha gått i stor hage hela dagen. Om 2 veckor ska vi ta av sulorna så hon inte blir beroende av dom. Hoppas hon inte blir öm igen bara, nu när vi preciiis har börjat kunna busa ute igen. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0