Loppis

Yes! 
har inte besökt den sedan den flyttat till nya lokaler och jävlar va stort det vad. Hann inte gå över ens hälften innan jag var tvungen att åka. 
 
På listan stog det kaffemuggar, spetsgardiner, någon slags ljusstake för "vanliga" ljus och handdukar till stallet. 
Kaffekoppar hittade jag, några handdukar såg jag inte till och några fina spetsgardiner fanns inte. 
Men jag hittade en nästan lika dan ikealampa som den mina råttor hadde sönder! Kul, för den brukar inte finnas att köpa längre. Denna var glansigt vit istället för frostad som den jag hadde. Sedan köpte jag två brödkorgar och en ljusstake. och en slags fyrkantig söt "kruka" som jag tänkte ha i köket och ställa stekspadar i. 115 kr blev det allt som allt. helt ok. 

Det sticker dock lite i ögonen att det är nån kyrka som har hand om det där. men men, de gär väll nått vetting av pengarna hoppass jag. 
 
Men shit alltså vad mycket grejer det fanns. Det får helt klart bli ett besök där när mamma kommer ner nästa gång!
 
Dagens skörd.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0