några få poäng

Japp. Fick resultaten från senaste tentan förut. Jag hade ju inga jätte förhoppningar om den, men att vara bara några poäng ifrån är alltid mer iriterande än att kugga rejält. Jaja. Blir nog inget extrajobb för min del vare sig jag får det eller ej. Måste ha tentorna som prio ett. Vi är ju inte så fattiga så vi dör, men det skulle va skönt att kunna behålla en del av sparpengarna som skrapats ihop under året. Och att inte behöva snylta på karln i tid och otid! Vi får trösta oss med att denna sommarn iallafall har bättre förutsättningar än den förra och typ 100 gånger bättre förutsättningar än vad sommarn 2012 hade.(haha, vi bode inne i stan på 19kvm med 2 fullproppade akvarier, endast en inkomst med 2 kusar uppstallade på andra sidan stan och en oviss framtid ifall jag skulle bli student eller arbrtslös. Sedan stod vi med dubbla hyror ett tag med. En jävla marig sits när man tänker tillbaka på det, men jag upplevde det inte som så påfrestande då. Och titta bara vad bra det blev).  Då jävlar hade vi det fattigt ett tag!!! Men med lagomt snälla föräldrar o goda kunnskaper från barndommen så gick det med! det gäller att rätta mun efter matsäck. Så ska man försöka intala den skadebenägna hästen det samma ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0