comming up

Både B-day och X-mas är i upptågange, så vad passar bättre än en liten önskeista?! 
 
Dressyrschabrak, finns på hööks. Finns i tre färger och alla är fina. Blå schsbrak har jag en de redan så det står nog mellan denna sandfärgade och det oivfärgade som också är fint. Har ju sandfärgade braller dock, så det kanske skule passa bättre med olivgrön.... mitt olivgröna set jag redan har är ju nu mera utslitet.
 
Med någounda matchande lindor till, vill dock helst ha eastiska...
 
Finns också på hööks, här och här.
Nya luddskydd i brunt står occkså på listan. De av märket protector duger fint åt oss, dessutom finns de nu mera på börjes för bara 159kr paret
 
 
 
 
 
Nya ridbyxor skule inte sitta helt fel det heller. Dessa är en sjukt skön byxa som jag köpte ett par av i våras och som jag bara måste samla på mig fler par utav! Dessutom kostar de bara 499kr!!
Skulle nog helst vilja ha ett par i marinblått, ,men de khakigröna är helt ok de med (OCH de håller med lorten lite bättre). Dock fanns de inte med på bild. De svarta är också snygga men blir nog lite tråkiga med tanke på att jag har både svarta skor + stövelskaft / svarta stövlar.  
 
 
 
Skulle även behöva mig en ny hjälm, den jag har börjar bli riktigt äcklig..... Där vet jag dock inte alls vad jag vill ha för sort eller modell...
 
Men men, i slutändan blir det väl till att önska sig de där vanliga tråkiga sakerna, behöver även nya vinterskor, ny vinterkacka, vantar, raggsockor osv. 
 
Fast det är klart, ÖNSKA får man ju alltid göra så jag håller fast vid min önskelista ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0