Hur ska detta gå?

Jaa ni, i morgon ska jag ge mig på att åka kommunalt in till tandläkarn.....
med tanke på att jag både är extremt åksjuk OCH har extremt känsliga kräkreflexer kan detta gå lite hur som helst. 
bara de kommer i närheten med sina fingrar o miljoners pryttlar, eller när man ska bida på den där äckliga, vassa plattan om de "fotograferar" brukar jag ha problem med att hålla tillbaka kväljningarna!
 
Jag får väl göra mitt bästa och ladda upp med åksjuketabletter i god tid innan. och så får det åka med ett ombyte kläder ut i fall att. Man vet adlrig, de kanske vill tvinga på en den där sjukt äckliga bananlacken som får magen att vända sig ut och in!
 
Det spörs o se hur det går i morgon - om jag lyckas tygla min kropp eller om det blir kaskadspya á la belize ;)
 
Hur som helst har jag en fullspäckad dag - och ännu mer fullspäckad blir den tack vare länstraffiken som segar ner allt så till den milda grad. Hoppas bara att alla bussar och tåg kan vara i tid åt minstonne, det har de ju klarat av TVÅ dagar i rad nu - det ni!


Kommentarer
malla

haha... se till o inte ät ett Pringles rör innan :D

Svar: haha, ja jävlar du Malin. Någe pringlesr-ör till frukost blev det ju inte. Och jag fick skjuts av Tim så åksjuk blev jag inte heller :) Men bananlack blev det så ja fick kämpa på bussen hem kan jag lova ;)
Lina Karlstad

2014-09-04 @ 20:59:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0