Dear Santa

Snart julafton. Och ingen julkänsla har infunnit sig i år...! Jag har inte ens någon julgran!
Att vi skulle dra ner på ntalet julklappar i år var ju bestämt sedan länge, att hitta 47 julklappar under granen hos en familj på 4 st varav två vuxna barn var både lite äcklande och ångestframkallande, men guuuud så fint det var alla fina julklappar låg därunder.
 
I år har jag önskat mig en ny startmotor till bilen. Och torkarblad. FY FAAN vad meckigt det är med EN bil, TVÅ jobb och ett stall 1,5 mil bort - där vi oftast står för 3 pass om dagen. Meckigt är bara förnamnet.
 
 
I smyg önskar jag mig ett nytt träns till Feelia. och ett nytt panband med lagom mycket bling, men ännu har jag inte hittat något med "realistisk" prislapp på.
Så är det väl när man är kräsen, för min kombo tycks tydligen inte existera...
# Mörkbrunt
# INGA mässingspännen
# INTE vita sömar
#INGA "krokar"
# VANLIG käkrem
# Gärna nackstycke med padding eller anatomisk utformning
 
Typ av nosgtimma spelar egentligen ingen roll, det har jag ändå en redan som jag är nöjd med, men det måste gå att kombinera den jag har med huvudlaget om den som förjer med inte är fin. Den ska vara bred, "blank" fast inte lackad, fodrad med mörkbrunt eller vitt foder och ha tillbakaknäppning.
Kandar skulle också funka om inte både stångens och bridongens sidstycken sitter fast med nackstycket.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0