30 års kris?

Eller kanske medelålderskris å hästens vägnar, hon blir ju trotts allt 13 till våren... Min "lilla" sjuåring, vart tog du vägen??!
Idag har jag firat en godkänd minitenta (88%rätt) med att köpa mina absolut första par vita ridbyxor - det ni! Det kändes som om det var dax nu.
 
De passade perfekt i längd och bredd, var ganska höga i midjan vilket jag gillar och var nedsatt från 699 till 299! Fickorna baktill har jag inte riktigt bestämt mig för om jag gillar än. Men såna detaljer kan man inte knorra om när både brallan OCH prislappen passar som handen i handsken. Att handla på centilång med "tantrumpa" är inte alltid så lätt...!
 
På bilden ser loggan nästan guldig ut, men min är silvrig. Aa, men ok - jag gillar nog fickorna ändå, även om min rumpform gör att det ser lite  konstigt ut. Svart, vitt och silver blir ju supersnygg "tävlinfsoutfit". Eller varför inte mörkblått, vitt och silver - låter ju ännu snyggare!!
Nu är jag fucking pepp! Är inte programridningen en allt för otrevlig upplevelse i oktober ska ja anmäla mig till en "riktig" dressyrträning på hemmaklubben till våren :)
Det ska bli kul att se hur länge den här "fasen" håller i sig. Jag hoppas på llänge!  
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0