Investerat i mig själv

Nu när jag faktiskt är helt ledig på lördagar har jag valt att både investera lite i mig själv och ge mig själv en liten spark i baken genom att anmäla mig till en liten hoppkurs på ridskolan där vi har anläggningskort. 
5 tillfällen varannan lördag med start om två veckor - det är ju perfekt! Dessutom är det lite mer på vår hobbynivå nu än tidigare hoppträningar vi varit med på. Vi rider bara en timme och höjden ligger runr 80cm. Låter ju som gjort för oss som intr har varken tävlingskondition eller tävlingsambition (just nu iallafall)!
 
Min förhoppning är att få nöta avståndsbedömning, lydnad, lydnad, sits, sits och sits!! Om sen bommarna ligger på marken och jag rider med tioåringar eller om hindren är bortåt en meter spelar ingen roll, fungerar det förstnämnda vet jag att set sistnämnda gör det med!
 
Det ska bli så kul att ta mig tid och råd (ehum, det var ju den detaljen med) till att göra något kul med min Lillskrutta <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0